Seriál zakládáme internetový obchod je pro každého zákazníka sadou rad, jak nepodcenit počátky s internetovým obchodem a jak se vyvarovat chyb, které jsou velmi časté.
Zakládáme internetový obchod, krok 3
V předcházejících částí jsme si ujasnili a vysvětlili, co je třeba ke zřízení e-shopu, jakých chyb se vyvarovat a rozebrali jsme si, co je to cílová skupina Vašich zákazníků. Vtéto kapitole se společně s 4shop.cz podíváme na jedno velmi citlivé a stěžení téma, což je konkurence a co si s ní počít.
Jednoduchý výklad slova konkurence je z italštiny concurrere a znamená to „běžet spolu“, vést spolu. Význam je dost jasný. Vy ale nechcete nikoho spolu. Vy jste jedineční a musíte to dát najevo všem v okolí. Musíme si uvědomit, že v dnešní době není nic jednoduššího, než pár úhozů na klávesnici, jedno kliknutí a už jste „druzí“. Náš tým 4shop.cz je tu nejen pro tvorbu a desingerskou práci na Vašich stránkách, ale především pro to, aby pomohla komplexně zlepšit Váš potenciál na internetovém trhu.
Společně se proti konkurenci postavíme hned v začátku tvorby webu a tím nejjednodušším, což je úspěšnost ve vyhledavačích a důvody proč právě Vy se zobrazíte na předních místech.
- zadáme relevantní fráze a klíčová slova
- použijeme nadpisy
- příslušnými značkami zvýrazníme text
Vlastně se jedná o sémantickou tvorbu webu. Znamená to, že Vám vytvoříme web, kde informace uložíme a sestavíme podle standardních pravidel, které usnadní vyhledání a zpracování.Jednoduše řečeno tým 4shop.cz technicky zpracuje Váš web, tak aby text byl dobře přístupný idexovacím robotům.
Uvědomte si, že Vaše konkurenty odbouráte kromě úspěšnosti ve vyhledavačích také zpracováním webu z hlediska koncového uživatele - spotřebitele - Vašeho zdroje zisků.
Proto při tvorbě webu naši experti navrhují řešení optimálně přizpůsobené z pohledu uživatele. Zde se řídíme osvědčenými základními pravidly, která jsou:
- zaujmout návštěvníka Vašeho webu
- strukturalizace obsahu
- vhodná prezentace výhod oproti Vaši konkurenci
- snadnost orientace na Vašich stránkách
Tedy zamyslete se nad tím, co nabízíte oproti konkurenci navíc. Jako třeba kvalita, lepší ceny, služby navíc. Vaši jedinečnost nebo originalitu, kterou máte jen Vy. A samozřejmě na druhou stranu analyzujte hrozby, spolu s ostatními negativy.
Společně potom vytvoříme řešení, kde najdeme správnou cestu při tvorbě Vašich stránek a zviditelníme Vaše služby, servis, kvalitu, záruku, atd. Prostě Vaše plusy na poli internetového obchodu. Poté zjednodušíme přístup k Vašim nabízeným službám. Tím si zvýšíte návštěvnost a potencionální zákazníky.
Mějte na mysli, stále platné rčení, že ke každému zboží je kupec. Naši pracovníci 4shop.cz, společně s Vámi vytvoří právě pro zákazníky co nejjednodušší cestu pro Vaše nabízené zboží, produkty, apod. Uvědomte si, že internetový obchod není nic jiného než investice a ta se Vám musí vrátit a vydělat. Příště si povíme něco o samotném objednávkovém procesu o jeho specifikách a jak na něj.